Wrestling with death

Ibland undrar jag hur bilderna ser ut i Noams huvud när han tänker. Som imorse när han ur ingenting kläcker en kommentar som: - Pappa om jag träffade döden skulle jag brotta ner honom! Vad svarar man på det: Låter som en god idé grabben? Noam är annars just nu inne i en period som närmast kan beskrivas som lilla tonåren tror jag. Som tur var är det mest hemma som revolten pågår och jag gissar att det är en något fördröjd protest mot att lillebror numera tar plats och har en egen stark vilja han med. Gigatiska känslkoutbrott och aldrig förr skådad ilska varvas med en supergullig myskille som vill lära sig allt mellan himmel och jord, är helmysig med lillebror och undervisar sina föräldrar i massage (de har lärt sig på förskolan och kör under vilan). För övrigt önskar jag att jag hade haft kameran med idag i parken när städarna gick i bortre delen av parken med sina städknipsare och plockkade papper medan kråkorna levde rövare och plockade ur papperskorgen i den främre delen där jag stod. 8 dar sen är det Califonia - no doubt about it! Måste ju kommentera att Thaksin blivit ekonomisk rådgivare till Hun Sen i Kambodja. Oj oj oj! Två korrumperade tokstollar som ska kampera ihop. Bådar inte gott för folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback