Pappaledighet

Idris och jag inleder nu vår pappaledighet och jag tänkte ta tillfället i akt att kanske väcka den här gamla bloggen till liv igen. Jag har tänkt mycket på att jag sakknar skrivandet och också för att vi snart har en ny resa på gång. Den här gången ska vi inte vara borta några två år utan en månad, men ändå. Målet är Californien och San Fransisco i huvudsak. Vi är inbjudna att bo hos Anna och Ola men kkommer försöka resa runt lite när vi ändå är på plats i Cali.Nu ser jag att vår dator har flippat och envisas med att skriva dubbel-kn på ett gäng ställen och så får det vara idag. Imorgon ska jag hämta Idris första pass och vi andra hämta våra nya. Diplomatstatusen lämnade vi ju i Kambodja , så nu får vi väl köa som alla andra dödliga. Det ska nog gå det med. Ska nog klura ihop en sju rätt på hästarna till helgen också, vore skönt att ha lite fickkpengar i Staterna och även om dollarn e låg skkulle 47 mille inte sitta fel. Ska dra ut lite drag till er som är intresserade. Då spel är en hobby är det inte omöjligt att det dyker upp funderingar på bra spel i framtiden. Vifår väl se om det blir läge att damma av spelfonden Långsjalen längre fram. Annars ska jag försöka dokumentera vardagsfunderingar och livet som pappaledig; hemma, på stan och i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback