Idris rör sig

Inspirerad av tre månader yngre Ebba och med nyfunnen hjälp av de amerikanska heltäckningsmattorna har Idris äntligen börjat krypa på allvar. Nu börjar han till och med få upp farten så pass att vi får vakta trappan i vardagsrummet. Roligast är dock fortfarande att stå mot saker. Idag har vi gjort dag ett av två på Legoland. Kunde aldrig i min värld tro att jag skulle tycka att två dar i sträck på amusement park skulle vara en bra idé men faktum är att det känns bra såhär i halvtid. Barnen blev inte hysteriska av att vi inte hann allt idag, vi kunde åka med gott samvete och utan strid när vi blev trötta och ändå ha en massa roligt kvar. Suveränt. Kul hade vi också. Legoland var inte så plastigt som jag trodde utan höll måttet ganska bra. Efter middagen tog jag och Ola storbarnen på bubbelpoolbad under stjärnorna medan Mimmi och Annanattade de små. Hur lyckats som helst fast vi glömde vagnarna och halva idén var att barnen skulle somna på väg hem. Så skedde inte nu som ni nog förstår. Mot nya bitar imorgon. Go natt!

Kommentarer
Postat av: Katjamormor

Heja Idris! Go while the going is good! Va, finns det Legoland där? Får vi se rörliga bilder oxå?

2009-11-30 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback