Semester

Idag gjorde jag min sista dag på Länsstyrelsen. Utrensningen och städningen av kontoret och datorn gick snabbare än väntat och jag hade tid att ta långlunch tillsammans med en kollega. På restaurangen dök även Sveriges egna first lady: Filippa Reinfeldt upp. Det förvånar mig alltid att våra politiker är så, hur ska jag uttrycka det; tillgängliga, kanske. Jag menar, det är ju ändå vår Michelle Obama som glider runt som vem som helst på Kungsholmen. Det är möjligt att det smög någon SÄPO-snubbe/snubba bakom salladsbaren men jag såg då ingen. Vilket kanske också är meningen. Sen var det utställning på Noams förskola som gällde. Foton från verksamheten med läroplanscitat bredvid precis som genuspedagogen gillar det :) Noam har för övrigt hårdtränat på R:en som han haft tufft med tidigare. Nu rrrrrrullar han ver varrrrenda ett med brrrriljans.

Kommentarer
Postat av: Katja

Heja Noam! Det är R.et i orden som gör det!

2009-06-21 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback