Upp och ner, runt och runt

Det har varit fullt upp ett gäng dagar sedan vi lämnade stranden utanför San Diego. Vi har hunnit med Legoland, San Diego Zoo som var riktiga höjdare båda två. Sen skickade vi in Noam på Disneyland i TOLV timmar med Ola och Anna medan vi gick den ganska risiga Hollywood Blvd upp och ner och kollade några stjärnor. Ja, mest fastnade vi i en butik med vintagekläder om jag ska vara ärlig. Sen fastnade vi i rusningstrafiken och blev omdirigerade av GPSen - in i rusningstrafiken och polisavspärrningarna. Tre timmar för en halvtimmestur och nästan överkörda av tåget vid en oövervakad järnvägsövergång (fy fan va skraj jag blev efteråt när jag tänkte på tutan från tåget). Har ingen aning hur nära det var egentligen. Idag fick vi Ola och Annas biljetter till Universal Studios men kom dit lite väl sent när vi inte hade Roslings attt hara efter. Haft en bra dag ändå och är som vanligt för trött när det ska skrivas. Imorgon siktar vi på att uppleva julfirande i Calico Ghost Town, mitt ute i öknen på väg mot Las Vegas. Nya bilder kommer snart, ska bara orka lägga in dem i datorn. Trött nu, go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback