Bilarnas land

Nog känner jag min historia så pass väl att jag vet att det här är bilens hemland och att jänkarna älskar sina bilar över mycket annat men hemma i parkvägsSverige är det ändå ganska svårt att föreställa sig i vilken utsträckning man är beroende av bil här. Häromdagen tog jag Idris i vagnen för en sova-runda. Det blev till att gå ut från området, längs med motorvägen och när jag sen skulle över några vägar trodde jag att någon skojade med mig - så länge fick jag vänta. Med skägget två centimeter längre blev det äntligen min tur...att springa över vägen, för mer tid fick jag ta me fan inte av Mr Walkman (eller vad han nu heter här?)(för det är ju bara MÄN som går över gator som bekant). Vi tankade för övrigt en full tank igår för knappa 40 buck - 280 bananer alltså. Ja, snart är det ju dags för vägarna. Om en dag bär det av härifrån stora beachhuset till de loppiga motellen igen (ja, det gick en del deg på Legoland som ni förstår). Åt vilket håll vi åker? Ingen aning! =)

Kommentarer
Postat av: Marc

Nice to hear that you are alive

2009-12-04 @ 14:22:06
Postat av: Anonym

Bilder på The American Family önskas. Särskilt på Idris som säkert växt en del . . .

2009-12-04 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback