Helgen som gått

Jag tror sviterna av Eriks asketiska liv i Laos har tagit på honom för när han kom till Phnompan var det partystassen som var på. Fredagen inleddes på Elephant Bar med drinkar, fortsatte på Van´s vid postkontoret med middag. Vita dukar men halv kasst för prisklassen. Sen drog vi till Ymer och Frida som hade lite folk över. Mimmi åkte hem efter några timmar och resten av gänget åkte vidare till karaokepalatset The Rock och precis som jag beskrev förra gången när vi var där med Erik  Illes är det lite som att kliva in i en annan värld. Det måste varit därför tiden försvann så fort också för plötsligt var klockan halv sex och värdinnorna hade redan sovit ett par timmar i vårat larm. Erik"Sinatra"Pettersson briljerade i de flesta nummer men hade svårt med Stairway to heaven. Jag tog mig an The Ghetto som vanligt och sedan försvann vi i en uppsjö av Madonna, boybands och annat tjafs.
Trött var bara förnamnet på lördagen.
På söndagen bjöd Esben på 2-årskalas på Gasolina och alla var där inklusive Jules och Stephanie som hade kommit tillbaka från förlossning i Bangkok. Miraklet: Mae Lee var givetvis med även hon. Stort grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback