Arg, sur och tvär

Idag har jag haft en sån där dag när jag är arg, sur och tvär på hela världen. Helst av allt ville jag bara lägga mig under täcket igen och sova bort hela skiten. Dagen började med att Nak berättade att hans syster fått något fel på magen när hon var i sjunde månaden och barnet dog. Där började frustrationen. Varför kan de inte rädda små barn i det här landet, jävla helvetets skit att skillnaden melln att födas i Kambodja eller Sverige är liv och död. 
Nu inser jag precis att jag inte kan skriva något mer om de triviala saker som fortsatte att förpesta min dag efter som de i sammanhanget är helt oviktiga. Därför låter jag bli.
Jag hoppas att imorgon är en annan dag...puuh!

Kommentarer
Postat av: Katja

Arg, sur och tvär blev jag inte när jag kom på varför samma bild på din blogg alltid dök upp. Så nu när jag löst problemet hade jag massor av roligt att läsa och titta på. Dödens träskklubb - jag blev påmind om hjulspåren rakt ner i ån i Sjöbo. Ja, ja! Flytta till Gotland. Det är så fint där.

Vicke busy social life ni har!

2008-09-09 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback