News to you?

Det blev visst ingen fullständig reserapport idag eftersom mina ögonlock håller på att klappa ihop redan nu klockan halv tio. Istället kommer det som kanske är en nyhet för vissa: Mimmi har inte bara förätit sig på dumplings utan vi ska ha ett nytt barn i februari. Kortet vred sig tyvärr på vägen mot publicering och jag vet inte hur jag ska vrida tillbaka det. Jag tror ni ser hur det putar ändå. Ungefär halvvägs in i graviditeten mår min kära fru förhållandevis bra men längtar efter rödvin och stinkiga ostar, går in i väggen emellanåt och har gått upp alldeles lagom många kilon för tiden. På ultraljudet kunde den kambodjanske läkaren inte hålla sig från att säga att det nog är en son till på ingång (eller utgång kanske) så väntar jag på att namnförslagen ska rassla in. Och Uffe: Det är inte en Ulf-Ulf den här gången heller bara så att du vet!

Kommentarer
Postat av: Katja

Så fin Mimmi är! Men jistanes vilket konstigt hus i bakgrunden. Är det Hong Kong?

Jag lovar att inte komma med namnförslag - om ni inte tjatar om att ni faktiskt vill ha det, förstås.

2008-10-06 @ 17:09:27
Postat av: Pölsemannen

Wow, värsta tjucken! Ska jag fota nedkomsten? Kat har redan anställt mig till sitt inferno.



För övrigt tycker jag fortfarande att Rufus är klockrent. Noam betyder pleasant om ni inte visste det.

Annars finns Abba, traditionellt hebreiskt namn. Abe, father of a multitude. Bram betyder ungefär samma sak. Admon betyder röd häst. Elan? Jed? Joab? Laban betyder vit. Shmuel, kan bli kallad smulan. Sivan? Toby? Uzi? Ziff?

2008-10-06 @ 17:24:51
Postat av: maria

Han heter redan Norodom, ju! Har ni glömt det? ;-)

Kramen!

2008-10-07 @ 01:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback