Lägenhet någon?

Är det någon skötsam bloggläsare som har sex pix i månaden över att lägga på en tvåa på Söder ska man kontakta mig snarast.
Hela min kropp värker efter ett dubbelpass igår. Först gymmet och sedan mitt livs första pass boxning. Mr La som är Joes chaufför har tydligen varit gammalt kickboxningsproffs och var beredd att lära svennarna lite fighting. I sann Mr Myagi-anda predikade han om hur viktigt det var att lära sig grunderna; positionen med fötterna för maximal balans, garden uppe osv. Sen fick vi höra hur hans tränare låtit honom bara träna vänsterjabbar i två månader innan han fick gå vidare och där började han med oss också. Raka vänsterslag framför spegeln i en timme låter inte så lattjo men det var jäkligt kul och svettigt som f-n eftersom Paddys saknar ventilation. 
På tisdag bär det av igen eftersom vi åker till Bangkok imorgon för att titta på bebisen med high tech-ultraljud a la 4D. Alla läsare uppmanas hålla tummarna för att allt är helt och fungerande. Eventuella bilder publiceras senare så håll utkik.

Skrytsektionen:
Noamgeniet verkar trivas som fisken... med sina nya lärare Mr David och Miss Kathryn och skiner som en sol varje dag när jag hämtar. Imorse sjöng han nån ny sång som jag och Mimmi gnolat på hela dagen och när jag hämtade var han och alla andra grabbarna nerlusade med glitter på huden från topp till tå (avancerat pyssel låg bakom tydligen). 
Han är en hejare på att räkna också min son. Han hittade något spel på nätet där man skulle dela saker lika mellan X antal personer och kunde dela och slänga bitar. han hade inte ett fel tror jag. När vi spelar fotboll - först till tio mål så kläcker han ibland ur sig hur många mål han har kvar för att vinna. Är inte det avancerat när man är fyra?
Idag skrev han dessutom små bokstäver från a-g appropå ingenting.
Får väl passa på att boosta honom extra nu innan han får konkurrens om uppmärksamheten ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback