Börjar redan sakna det här

Det är sjukt att jag redan nu börjar sakna allt det som jag är mitt uppe i. Ju närmare ihoppackning vi kommer desto värre känns det. Framförallt är det ju klimatet och det ljuva livet som försvinner i samma stund vi sätter oss på det där planet hem till Sverige. Jag ska försöka få er att förstå:
Idag har vi till exempel tagit det väldigt lugnt men tog oss till sist upp och åt en jättebrunch på ett hotell här i stan. Lekrum för barnen och jag och Mimmi kunde sitta och njuta i ett par timmar. Sen tog Sara med Noam och Casper på ett barnkalas och jag och Mimmi gick på massage. Vi beställer hem mat till dörren flera gånger i veckan få en spottstyver med svenska mått mätt, när vi inte har maten lagad eller går ut det vill säga. Vi har barnvakt när vi vill. Vi har bil och tuk-tuk som tar oss runt överallt på ett kick och avstånden är små (ingen t-baneträngsel). Vi har ett sjukt stort hus där barn kan leka, jag kan måla och Mimmi jobba samtidigt exempelvis osv osv.
Och tiden...all min tid - vojne vojne ;)
Imorgon kommer nya tavlor målade i helgen på bloggen...

Kommentarer
Postat av: Marc jr.

När är det ni kommer hem då? Kan ju vara bra att veta när lägenheten ska städas och utrymmas.

2008-10-19 @ 22:26:13
Postat av: clara

ja herre jävlar, välkommen tillbaka till värkligheten

2008-10-23 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback