Gunilla Carlsson och Meg Ryan i stan

Igår var det mottagning hemma hos Mimmis chef med anledning av biståndsminister Gunilla Carlssons besök i stan. Handskak och kindpussande och jag längst ner på nätverkandestegen. Det blev mycket snittar och hålla sig i bakgrunden som vanligt. Jag har fortfarande svårt för de där tillställningarna trots att jag annars inte brukar ha några några problem med att kallprata och knyta nya kontakter.
I veckan siktades även Meg Ryan på Le Royal i stan. Vi var där en kväll på Elefantbaren och drack lite drinkar men lyckades inte skymta något av Hollywood själva. Erik som bodde där för tillfället hade dock sprungit på henne. "Det var mycket botox", var hans intryck av Sömnlös i Seattlestjärnan.
Jag har nu publicerat några av de bilder Marc tagit och snart är det även dags för mina första konstverk att publiceras på bloggen. Håll ögonen öppna!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad 17; är Meggan i sta´n?! Varför bjöd vi inte in henne hem till er efter mottagningen igår, hon kunde fått
kanelbullar och rödtjut?!
När jag var på Le Royal sist, så jag Mia Farrow... Det är lite "jag-mötte-Lassie-varning på det stället, faktiskt.

2008-05-10 @ 10:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback