Sjukhusresa istället för sjukhusresa

Idag fredag skulle jag ha åkt till sjukan i Bangkok för att kolla vad som kan ha orsakat min migränhuvudvärk. Istället för sjukan i Bangkok blev det sjukan här i Phnom Penh redan igår. Efter att ha varit dålig i magen en tid flippade kistan helt vid elvatiden på dan samtidigt som jag fick 40-graders feber. Tappade förmodligen all vätska i kroppen och minns bara att allt blev väldigt förvirrat och snurrigt. Mimmi (som var i Bangkok) lyckades ringa Maria som kom över och tillslut fick mig till sjukan. Jag låg med dropp i fyra timmar ungefär innan febern började gå ner  och jag återfick medvetandet ordentligt. 
Kunde sova hemma i natt vilket kändes skönt. Maria var en klippa och tog hand om både Noam och mig.

Kommentarer
Postat av: Katja

Aj, aj - stackars dig Abbe. Hoppas du känner dig bättre nu. Vad var det som hände?

2008-03-22 @ 12:13:55
Postat av: Abbelibabba

Katja: Det undrar jag också.

2008-03-23 @ 11:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback