Once again

Jag måste tjata ytterligare en gång om filmen Once. Efter den här inledningscenen satt jag som fastspikad. Det är något med vissa människors röster och passion att sjunga som liksom skalar av min hud och gör att musiken går rätt ut i blodet. Glen Hansard personifierar Det i den här filmen och i den här scenen inte minst. My God! Jag kan lyssna hur många gånger som helst på det. Magnifikt.

Tennis idag igen. Grundslagen på väg tillbaka men långt ifrån Fagerlidsparken-form. 

Idag slog det mig hur det är att åka bil på Phnom Penhs gator - Spelade ni dataspelet Paperboy back in the days? Precis så är det. Det kommer saker från höger, vänster om vartannat som det gäller att vejja för. Skillnaden är att jag inte kastar några tidningar, men jag lovar att det är svårt ändå. Idag höll två tjejer med varsinn nyföding på armen på att smälla ihop precis framför huven på Galoppern. Fy fan -jag trodde jag skulle skita knäck.




Kommentarer
Postat av: Marc M

Sjysst film, jag lyckades dock inte bli fullt så såld som ni båda verkar ha blivit.

2008-03-20 @ 11:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback