Lite mylla

Äntligen har jag haft turen lite på min sida. Min kära mor gav mig i födelsedagspresent att inhandla en IPod. Min första mp3-spelare någonsin inhandlades därför med stor spänning idag - hej då kassetband och grammofonskivor, nu kliver jag in i den digitala världen.
Jag köpte ett par högtalare till den också och till min stora lycka innehöll förpackningen en sladd av den typ som vi tankat över bilder från kameran med  - den som varit spårlöst borta i månader. Glädjefnatt gånger två. Därför kommer lite gamla bilder idag...
äntligen!

Kommentarer
Postat av: Marc M

Grattis! Kalas, grym tur att den passade och trevligt att ni nu kan lägga upp fina bilder.
Då slipper jag alltså kortläsaren.

2008-03-13 @ 16:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback