Min tur?

Idag har Noam atit igen och inte haft lika hog feber som tidigare. Lugn aktivitet och lite grava i sanden. Gardagen avslutades med skitsnack uppe hos Joel och Sofia med tomning av minibaren som tema. Den ryska champagnen visade sig vara mousserande rodvin men till och med det slank ner av bara farten. Namnde jag att vi blivit lurade forut?
Dags for middag snart, just nu tar Noam och Mimmi en lur efter beachen.
Goteborg ar nu hittat...det ligger i Ho Chi Minh City Zoo och Joel och Sofia fick folja med chefen Turid pa studiebesok dit - det var tur for dem, annars hade de akt i specialfinkan!
Huselefanten Sam Bo i Phnompan ar egentligen en forkladd munk med elefantnasa...om ni undrade!
Nu ar jag snorig istallet...vantar in febern.

Kommentarer
Postat av: farmor

men hur är det med lille Noam. Febersjuka som tidigare eller är det en förkylning i botten...stackars Noam. Farmor skickar många läkande pussar och hoppas att Du är bättr nu när jag skriver detta. Tänker på dej...

2008-01-22 @ 19:34:19
Postat av: Katja

Mormor instämmer!

2008-01-25 @ 16:56:08
Postat av: Marc

Morbror instämmer också!

2008-01-26 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback