Kärt barn har många namn...

Det är intressant med alla ytliga kontakter jag har i den här staden. I och med att många expats har samma rutiner som jag själv med frukost på café, off to the gym, back at the café for lunch osv springer jag på otroligt mycket folk som jag slänger en och annan mening med på dagarna. Det roliga är ju att man bara presenterar sig en gång och sen blir man den i någons minne som man blir. Idag har jag hetat Albi, Alvin (ny tecknad film ute: Alvin and the chipmunks), Albert, Abe och Albin.
På väg till gymmet såg vi en jäkligt läskig krock med en tankbil och en moto med passagerare som kraschade rakt in i sidan på jättetanken. Nak var snabbt framme med bandagelådan och de var yra och blödde rikligt från skallarna men verkade annars vara okej. Skönt att kunna hjälpa till med något.
Orkar inte med fler dödsfall...puuh!
Lunch nu...sushi och rödbetssallad, Mmmm!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Blogg.se strulade för mig igår kväll igen. Gjorde det för dig? Det gick segt att skicka iväg kommentarer eller så gick det inte alls. Det var inte ens någon idé att prova att uppdatera bloggen med ett nytt inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback