Dagens Noam och Please don´t...

Igår när jag höll på att lägga Noam liksom vaknade han till när han höll på att somna in och satte sig ut i sängen och såg på mig och sa: Pappa, jag älskar dig enda härifrån och till Tyskland. Sen la han sig ner och somnade. En lycklig pappa gick till sängs igår.

I Kambodja hittar man roliga skyltar på många ställen. Idag uppmärksammade jag två nya som hade satts upp på ett av hotellen. Ute vid poolen på livbojen: Please don´t use! 

På spegeln i omklädningsrummet: Please don´t spit. (Man undrar ju hur många självhatare som stått där och loskat innan skylten kom upp)

Mimmi lägger till från damernas omklädningsrum, skylt i duschen: Don´t use as toilet.

Vid en toalett utanför Noams skola finns en av mina favoriter som lyder: Only for man (ifall det skulle komma någon läskunnig hund som var nödig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback