Back again

Back again


Precis när jag hade lovat att skriva oftare så gick givetvis datorn och kraschade. Misstänkte starkt myrorna som var inackorderade under tangentbordet för ett par veckor sedan men ville utesluta andra möjliga sjukdomar också. In lämnades datorn. PP enda Applebutik lovade att två dagar skulle det ta...blablabla. Givetvis var den inte klar efter varken två,tre eller fyra dar och när jag kom på dag 5 för att återta min IBook från idioternas våld var den enda anledning de kunde ge att sladden glappade (den var superlimmad fem minuter innan jag kom). Än funkar den nu men jag vågar inte ropa hej än...den som lever får se.
Dagarna rullar på och jag har faktiskt jobbat två gånger de senaste veckorna. Att prata jämställdhet i Kambodja är en intressant upplevelse. Det känns utmanande att försöka prata på ett sätt som folk kan relatera till och ändå väcka dem med nya tankar om världen. Nästa vecka ska jag både vikariera som svenskaläraret och jobba med förskolan.
Syrran,Micke och Rio vallas runt mellan PPs oaser och verkar trivas.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ah, den där lilla knäböjningen är så graciös. Var ska du vicka som svensklärare?

2007-10-21 @ 16:53:47
Postat av: pappa/ morfar

dancing queen

2007-10-22 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback