Helgen som snart gått

Veckan som gått har varit intensiv men kul. Mimmi var i Hanoi från söndag till torsdag. I onsdags kom Maria, Cecilia och Lisbet från Sverige, storfamiljen var nu uppe i nio medlemmar. Det var så trångt vi frukostbordet att vi fick flytta ut i salongen (herre jösses). De soltörstiga har badat så fort tillfälle getts och shoppat loss på marknaden. I fredags kom så min mor för att slutligen göra skaran tvåsiffrig. Gårdagen spenderades på Raffles med "Movie under the stars" ute vid poolen. Klassikern Casablanca och sköna cocktails. Jag kan dock inte skryta med att jag såg mycket av filmen då Noam inte var förtrollad av Ingrid Bergman ute hellre sprang runt i hotellet och lekte med mig i bakhasorna. Syrran fick magont efter middagen och missade tyvärr. Bad och simning idag också - Noam har börjat lära sig dykning, crawl och ryggsim och visar sina konster inför en förstummad farmor.
Imorgon är det dags att komma in i rutinerna igen dvs. träning. Deff och mycket mage om jag ska ner under åttiostrecket igen.
Fotboll: Är alla i landslaget jämngamla med Lagerbäck nu för tiden. Ger mig fan på att idioterna missar hela skiten nu...blir en lång natt på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback