Jag lever...

..ni hann aldrig riktigt bli oroliga va?
Vi har ingen telefon i huset an men nu har jag hittat ett snorbilligt internetplejs pa var gata. Huset blir finare och finare for varje dag och igar satt jag pa ballen i de nya stora fotoljerna och njot med en ol. Syrsorna sjong, hundarna och katterna ylade och forsokte overrosta jattegeckon som bor utanfor.
Jag fixar och trixa med pyssel, praktiskt och pynt i huset for att det ska bli fint. Biljardbord ska nog kopas imorgon...Oj, va stryk Mimmi ska fa. Hon lever forfarande pa gamla pubmeriter fran Brighton och havdar att hon ar family champ.
Skruttis ar superkelig och Noam helt uppe i det bla.
Det ar manga som sager att de ska komma till hosten men vad jag vet ar det bara Lisa och Svinto som bokat biljett annu...ar ni fler som har planerna klara sa lat oss veta sa fort som mojligt.
Inatt ringde vakten pa mitt i natten (tio signaler)och jag blev skraj som tusan. Upp i kallingarna med macheten i hogsta hugg men det visade sig att han trodde det var lysknappen han tryckte pa menade han...sedan nar later lampor: RIIIIIIING RIIIIIIING! Idiot!
Att jag tappert forsokt vara uppe och kolla Champions League och bara sovit tva timmar gjorde inte saken battre.
Nej, nu tror jag det ar dags att inviga SPAt som ligger brevid vart hus. Mina King KOng-axlar kan behova en vaxning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där med hur axlarna ser ut får du gärna uveckla.
Kram från farsan med blåtira på höger öga o snart på väg på 4 dagars fiskeresa till Åland

2007-05-02 @ 05:05:52
Postat av: Anonym

Vad stor Noam har blivit de e ine klokt/ farfar

2007-05-02 @ 05:12:16
Postat av: Mamma

jag hann nog inte bli orolig överhuvudtaget...visste att du skulle hitta nåt sätt att nåt ut till världen igen. Låter som ni boar in er bra med katt och allt. Pynta på du Abbe och skicka lite kort sen när inredningen är värd att visa...

2007-05-02 @ 15:20:24
Postat av: Syrran

Låter som ni mår bra. Micke ska prata med skolan idag om sin föräldrarledighet, sedan börjar vi jaga biljetter. Snart kommer ni hem och även fast ni verkar må bra där ni är så vill jag att ni ska vara här, här, här, nu, nu,nu,nu

2007-05-03 @ 09:56:14
Postat av: Anonym

Hello Housemaster Abbe! Du kan säkert göra underverk med pyntandet, men akta dig för Mimmi på biljardbordet, hon är grym på riktigt! Ett tips kan va att fylla på hennes drink hela tiden, då blir hon ostadig på handen.....

Jag har hittat billiga biljetter från kastrup den 13/11-28/11, och undrar förståss om jag, syster C, och morsan som fyller 60 får komma på besök några dagar innan och efter djungeltrekking och bad!
Får jag bara klartecken från er bokar jag direkt!

Många kramar / M

2007-05-03 @ 14:09:00
Postat av: Maria K

Maria K skrev föregående inlägg om ni undrar...

2007-05-03 @ 22:21:52
Postat av: Katja

Härligt att ni är i kontakt med omvärlden igen. Jag undrar hur Chendra klarar av flytten och de nya arbetsuppgifterna? Berätta mer om hur ni möblerat - jag har ju sett huset helt tomt och kan inte riktigt föreställa mig hur det har blivit.
Här i Ystad lyser det av vårgrönt och av sol. B och jag talar mycket med varandra och vi får se vart det leder. Noam är så saknad, det känns tomt att inte ha en liten noei-poei att snacka med.
Hur ser katten ut? Glöm nu inte att avmaska den, så att inte Noam får mask i sig. Kramar till er.

2007-05-04 @ 16:29:26
Postat av: Anonym

Hejsan! Tänkte försöka slå följe med mor eller syster din (med micke och rio) för ett besök hos er. Men jag hör av mig så snart jag vet. Kram Kusin Karin

2007-05-04 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback