Geniet har gjort det igen

Geniet har gjort det igen


Noam har jobbat hårt med att lära sig sina bokstäver i några dagar nu. Idag fick han ihop alla i rätt ordning för första gången (ej på bild än) och en jublande far bar honom runt huset på uppsträckta armar =)
Bilden togs härom dagen då Noam stolt visade upp sitt alster för Mimmi och sa: -"De två är mina bokstäver (NO) och de är mammas (IM). Som jag sagt förut-han är ett geni.
Sen ritade han en fantastisk teckning av hela familjen och konstaterade vad han hade ritat: -"Pappa, du har ögonbryn också". Japp, det hade jag.

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Så duktig Noam är och så stor han har blivit. Isabel är också intresserad av bokstäver (5 myror är fler 4 elefanters förtjänst). Det händer grejer på Södermalm när ni är borta. Den 31/5 ska det i stadsdelsnämnden klubbas igenom ett förslag som innebär att, i princip, ALL offentlig verksamhet på södermalm kommer att säljas ut! Det inkluderar förskolor, fritidsgårdar, äldreboende och såå vidare. Vi på Vänsterpariet Södermalm har bildat ett nätverk Sälj inte Söder, läs mer här och skriv under namninsamligen http://saljintesoder.wordpress.com/
Kommer ni förresten hem något i sommar? Det vore kul att ses.
Kram

2007-05-18 @ 20:29:30
Postat av: Katja


Oj, han är verkligen alldeles otrolig Noam. Fast med sådana föräldrar så
. . .

2007-05-19 @ 14:53:58
Postat av: Katja

Jag har pratat med Ystads Allehanda som har en bilaga på helgen, Familjen. Den handlar ( såklart) om barn, föräldraskap etc. de var klart intresserade av att du skriver för dem. Ska jag ge dem din adress? Vilken?

2007-05-19 @ 14:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback