Fortroendekris

Mina lasare borjar snart svika mig. Antligen ar vi uppkopplade igen, sa till kvallen kommer lite uppdatering om var senaste tid i bilder. Kortfattat nu: Skruttis (katten) sprang bort, vi grat, Skruttis kom efter fem dar pa vift. Mycket kvar att gora pa huset men det ar beboligt. Vi far Pias mobler i juni och vill inte kopa nytt innan dess. Chenda jobbar nastan fulltid hos oss nu och jag far halla i henne sa att hon inte jobbar ihjal sig, det finns ju alltid nat som behover goras i jattehuset.
Mimmi jobbar mycket och jag och Noam har varit sjuka. Oroninflammation, feber, hosta och krak for Noam och magen for mig. Fler som blev daliga efter ett kalas i helgen.
Missade att Bajen spelade hemma och att Ronan Keating sjong har eftersom min Armanifejkklocka inte bytt datum och jag var en dag efter. Sjuk hemma och fattade ingenting...

Kommentarer
Postat av: Katja

Så skönt att veta att man nu kan ringa till er på skypen. Vad var det för jäkla kalas ni var på egentligen?

2007-05-10 @ 11:03:38
Postat av: Maria

Neeejjj... blev ni sjuka efter kalaset och den fina flygplanstartan av choklad...? Skit ocksa... bokstavligen. Vet hur det kanns! Fast jag hade inte ens fatt ata fin flygplanstarta - bara dum buffé. Harligt att Skruttis ar hemma igen!! Trodde ju aldrig ni skulle fa se henne igen! Goda nyheter!
Vi far forsoka ses nan dag.
...halsar Maria

2007-05-10 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback