Simborgarmärket vid 3 års ålder...

Noam är ett geni. Jag har sagt det förr och säger det igen.
Jag är så oerhört imponerad av vad min lille pojke klarar av. Sedan vi kom hit har han gått från nästan ingen vattenvana alls till simmare.
Jo, det är sant, Noam simmade själv idag. Utan flythjälp tog han sig fram flera meter. Grym koordination har han och får till perfekta bröstsimtag med armarna samtidigt som han nöd/crawlsparkar med benen.

Idag dök jag på ett gäng tandläkarstudenter som lirade på planen intill Noams skola. Jag bjöd in mig själv och passade på att köpa en charitygåva till planen i form av nya nät till kassarna. Man vet ju själv hur trist det är att lira när man sätter en stänkare i krysset och polarna hävdar att den var utanför för att det inte finns något nät som rasslar. Imorgon är det alltså premiär. Har också hittat ett annat lag med både baranger och khmerer som lirar på tisdagar och torsdagar=tisdagens projekt.
Försöker få Mimmi att fixa så jag får ta hand om Papa Dee när han kommer nästa vecka med sitt reseprogram.
Khmerlektion 3: Jum ripp soor Papa! = Hej Papa!

På vår khmerlektion idag fick vi veta att Noam betyder: Leda, Den som leder. Det passar ju ganska bra på vår lilla ledare i familjen...

Kommentarer
Postat av: farmor

vilken baddare han är vår lille Noam. Får se om det funkar även i svenska (kalla) vatten i sommar.
Kanske han hoppar från bryggan i Strömsviken, vem vet!
Puss & kram till Noam från farmor...

2007-03-14 @ 16:24:55
Postat av: Anonym

Vilken j..älla kille, en killer helt enkelt kram från farfar

2007-03-16 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback