Rättegångarna och Richard Kingston

Här är Bengt Albons artikel om rättegångarna mot Khmer Rouge:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=634271

Bra och lättläst.

Bajen värvar Ghanas VM- målvakt Richard Kingston (vilken härlig klang i det namnet)för tre månader. Känns spontant bra. Gissar att det kommer regna bananer som aldig förr över Dembo (apan i buren) på Skansenderbyt. Det är många som vill göra sitt statement mot kvällspressens anklagelser om rasistattack från förr om åren. Är det Bajens första färgade målvakt i historien för övrigt?
Stora kyssar till min kära far förresten, som behållt mitt säsongskort på Söderstadion även i år när jag bara kommer vara mentalt närvarande men från Kambodja vrålande.
Tack även till Toresjö och Svint som inte glömt bort mig i interntipset. Ja,ja du ska få dina bärs Matte...innan derbyt har jag ju sagt.
Imorgon hinner jag nog i lagom tid hem från valet för att följa direktrapporteringen från genrepet mot Vålerenga.
Hun Sen har för övrigt sett till att det inte går att skicka sms under valet. Hur stänger man av bara den funktionen? Ingen propaganda på valdagen är det som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback