Jakten på Papa och bildbrist

Jag får upprepa mig. Alla bilder och videoklipp ligger för närvarande i vår Mac-burk. Inkopplad till nätet är däremot Katjas PC som hon behöver för att kunna sköta jobbet hemma. Därför kommer inga bilder att publiceras på ytterligare ett antal dagar. Håll ut så ska ni få se på ketchupeffekt sen...

Vi har hittat Papas hotell nu men har inte satt igång med nån major stalking än. Jag tror fortfarande att ödet kommer föra mig och Papa samman...tyckte den vietnamesiska spågumman mumlade nåt om det. Gigget är ju ikväll så vi får se om jag får rätt.

Imorgon går bussen mot beachen vid sjusnåret...när karaoken i bussen börjar förtäljer inte historien...Up ahead in a distance, a saw a shimmering light, c´mon everybody now....Welcome to the hotel California!
Grattis till familjen Rosling som sålt sitt program Gapminder till Google och nu flyttar hem till Arnold på heltid. Kolla programmet: http://tools.google.com/gapminder/#$majorMode=chart$is;shi=t;ly=2003;lb=f;il=t;fs=11;al=30;stl=t;st=t;nsl=t;se=t$wst;tts=C$ts;sp=6;ti=2004$zpv;v=1$inc_x;mmid=XCOORDS;iid=NY%2EGDP%2EPCAP%2EPP%2EKD;by=ind$inc_y;mmid=YCOORDS;iid=SP%2EDYN%2ELE00%2EIN;by=ind$inc_s;uniValue=20;iid=SP%2EPOP%2ETOTL;by=ind$inc_c;uniValue=255;gid=1004;iid=SP%2EPOP%2EDPND;by=grp$map_x;scale=log;dataMin=466;dataMax=64299$map_y;scale=lin;dataMin=24;dataMax=82$map_s;sma=50;smi=1.2$inds=

Lång länk men det är bara att klippa och klistra.

Här har jag också fått tag på en gammal webbkamera till pcn, så passa på att Skypea nu så får ni se skäggapan också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var på café när du ringde och hörde inte mobilen. Kl. är nu 14.09 här och jag hoppas att du kopplar upp dig igen så att man får se din nuna innan du åker till stranden.

2007-03-23 @ 14:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback