Feeling hot, hot, hot!

Klockan elva idag var det 39 grader ute.
Kanske är det på grund av värmen jag känner mig lite slö just nu. De senaste dagarna har jag känt ett skriande behov av att sova siesta och det där riktiga goet vill inte riktigt infinna sig. Slö helt enkelt.

Nu är Sokha Beach bokat till Khmer-ny-året i april, nice.
Nicko och Ove drog till Siem Reap och Angkor Wat i morse. Det ska bli spännande att höra om deras intryck när de kommer tillbaka.

Noam och jag klippte oss idag. Mitt blev riktigt kort och fasiken vad bra det känns. Kanske ska man vara glad att man har håret kvar och passerat trettio men att få väck pudeln som vilat på skallen för länge var riktigt skönt. Till min fasa upptäckte jag att en halvkal fläck smugit sig fram mitt på hjässan - "det som göms i snö kommer fram i tö"
Har en bit kvar till Kennedy Bakircioglu iallafall...

Noam fick äntligen en ordentligare mohikan-frippa och verkar nöjd som attan. Nu ser han ännu äldre ut och skulle lätt gå för en 4-åring. 


Kommentarer
Postat av: Micke

Jasså, det börjar glesna nu, snart sitter du där med en gamal hederlig "Robin Hood". Jag ska dock inte kasta så mycket sten i mitt glashus, mina hårgener är nog inte de bästa heller (kolla på farsan bara).

Nu vill jag se fler bilder på Noam i sin nya frippa!

Föresten fotboll och ballet går väl utmärkt att kombinera, faktum är att jag är en riktig hejare på ballet, vilket inte så många vet om, så jag ska nog kunna lära den trion ett och annat!

2007-03-05 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback