Får inte ut bilder

Har försökt få ut lite bilder på våra nya frisyrer: Min kollosnagg och Noams mohikan-mullet. Tyvärr så har funkionen något fel just nu och vill inte alls samarbeta.
Pluggade khmer på ambassaden i morse och försöker plocka ut dagens fras att använda flitigt under dagen som en taktik för att få något att sätta sig i röran av ord, ord, ord.
Äntligen har jag också lärt mig: Jag förstår inte! på khmer. Det borde väl vara det första man får lära sig?
Klockan fyra fick jag för mig att bilen skulle pimpas och alla fula klistermärken skulle av. Då sov Noam i bilen, termometern stod på 36 grader, Nak skulle snart hem, jag hade kyl- och frysvaror från affären med mig och naglarna var nedbitna som vanligt. Suck, ibland blir man bra trött på sina fix idéer!
Nu får Nak nåt att göra några timmar imorgon iallafall (ta skiten till verkstaden). Jag har varit så slö senaste dagarna att han kunnat spela kort med de andra förarna mest hela dagarna på sistone eftersom jag legat på rummet eller vid poolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback