Dagens Noam och lite till

Noam kommer från maten och utbrister: - "Nu är jag både stark och vacker och jag har starka muskler så jag kan lyfta skrot!"
(Jag förstår inte vad han kan ha hört alla de där orden nånstans ;))

Tränade gatubarnslaget i morse. Kul att se hur fort de tar in och vilken lust som finns att lära. En av tjejerna gjorde båda kassarna i matchspelet och hon kommer garanterat somna med ett leende på läpparna. Jag fick en egen namnlista på alla ungarna idag och jag får fortfarande inte in att flera av de små skitarna som ser ut att vara nio är 14 till 17 år. Jag kanske behandlar dem lite mer som om de vore nio kom jag på idag och får nog tänka mig för ibland. De är ju trots allt nästan vuxna.
Ny match med mixlaget som journalisten Fergal dragit ihop kl 16.30. Dags att ladda om snart.
Ikväll sitter Katja och Bo barnvakt medan vi går ut med Tove och Jonas. Ska testa ett ställe med lyxiga cocktails och en sjysst restaurang. Ska bli kul.

Eftersom Katja har sin dator inkopplad för tillfället så kommer jag inte lägga upp några bilder på ett tag. Jag vill ha alla i vår dator. Håll ut.

Snart kommer 44 miljoners raden till V75, häng på!

Kommentarer
Postat av: Eve

Har fan spelat samma rad lotto i drygt ett ar, inte blivigt miljonär än... För jävligt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback