-Den här boken I want pappa!

Japp, det är Noam speaking. Silverstedtare han också numera.

I morse när vi vaknade regnade det för första gången sen vi kom hit. Det behövdes efter några dagar med sjukt tryck, mycket fukt och temp kring 40-strecket. När det kryper över kroppstemperaturen är det inte behagligt att vara ute, så är det bara. (Ja, jag vet att det är dödsstraff på att klaga på värme när de flesta av er som läser inte sett solen på två veckor.)
Efter att jag och Andrew pallat oss till gymmet idag fick jag ett reaktion som heter duga. Kallsvettig, illamående och darrig i hela kroppen. Blev lite skraj först men återhämtade mig ganska fort, även om jag passar magen nu.

Lugnt ikväll och en V75-analys för er gamblers kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Katja

Någonstans har jag läst att man är sig själv som mest vid tioårsåldern, då är den personlighet man har i grunden framvuxen och har ännu inte påverkats så mycket av yttre faktorer.
Men visst är det så att man som förälder mycket tidigt kan se vilken person ens barn är. Kanske t o m redan i magen. Det man gör som förälder är väl att man uppmuntrar de sidor som man uppfattar som positiva. Att Mimmi var orädd och äventyrslysten som barn tyckte vi var bra, även om det ofta var ängsligt för oss att springa och leta efter henne.
Ett barn som vet vad han vill kallas envis, medan han som vuxen kommer att vara uthållig och fokuserad.

2007-03-09 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback