Åka hem - åka bort?

Åka hem - åka bort?


Imorgon är det så dags att åka till Sverige på semester efter fem månader i sydostasien. Som alltid är det mycket som far i huvudet såhär innan jag ska åka långt. Det som är konstigt med den här resan är väl att vi både reser bort och hem i ett. Vi kommer leva i resväska hela sommaren i vårt hemland - konstigt!
Igår var vi ute med båt på Mekong och firade av Pia på Mimmis jobb som flyttar hem för gott om några veckor. Otroligt rogivande att komma bort från larmet av motos, bilar och skällande hundar. Rekommenderas starkt och ruinerar ingen västerlänning heller. Vi käkade lite och hade med dricka ut och guppade runt några timmar medan solen gick ner, härligt.
Ser iallafall fram att få krama om alla er där hemma som jag längtat efter och att få träffa syrrans och Mickes Rio för första gången ska bli fantastiskt. Längtar!
Skolavslutning med brunch imorgon och slutpackning under resten av dan. Nu vill jag vara på väg.
Sovdags...

Vi får väl se när bloggen åter tas i bruk eftersom vi lämnar datorn här men något ska jag rapportera om under sommaren också. Annars reser vi tillbaka hit den 22:a juli.
Glad sommar alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback