Underbarnet 3 år

Underbarnet 3 år


Vårt älskade fantastiska barn Marc Noam Miriamsson Hagberg har idag firat sin treåriga födelsedag med pompa å ståt (Pommes och stor åltallrik?)
Jag har precis nattat honom och kan konstatera att han beter sig åt precis som när han var bebis när han ska somna fortfarande - ligger och sparkar ur all energi ur kroppen för att plötsligt rätta till sig på sidan och somna som en stock. Det slår aldrig fel och jag vet att det är färdignattat när det händer, häftigt att mönstren sitter i. Jag undra hur man själv var som bebbe nästan. Tänk att det gått så snabbt och ändå känns det som om du funnits hela livet Noam.

Noam har precis som med allt annat tagit återkomsten till Kambodja med ro. Lekt med bästisen Alex idag och har fortfarande en härlig hatkärlek till Chenda, som bara är världens gulligaste med honom.
Stort kalas blir det på söndag och storhandlingen klarades av idag medans Mimmi var hos frissan och tappade två kilo barr på ett snyggt sätt.
Grattis min älskade son, nu ska jag bara titta en gång till på dig innan jag också lägger mig för att få en vacker bild på näthinnan innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Noam vår stora kille puss o kram från farfar Marc , Clara,Alice och Irene

2007-07-30 @ 08:00:37
Postat av: Faster Emilie

Grattis älskade Noam. Faster tänker på dig.

2007-07-30 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback