Det nya livet får vänta

Det nya livet får vänta


Än är det semester i mitt sinne. Det får i det här inlägget symboliseras av en solnedgång över Mekong/Tonlé Sap.
När Noam börjar skolan igen den 13:e augusti blir det väl dags att skaffa sig rutiner för vardagen med träning och fettsnål kost. Fram till dess tänkte jag sätta lite press på mig själv genom att sätta träningsmål för varje vecka här på bloggen. Ni får alltså vara mitt dåliga samvete och skälla på mig om jag latar mig.
Jag läste någonstans att 50Cent körde 1000 situps om dan för att hålla rutorna mustiga, jag tänkte gå ut lite lugnare. Veckans mål blir därför: 140 minuter på träningshojjen och 1000 situps. En sjundedels 50Cent med andra ord - ca 7Cent..
Måndag: 30/140 min och 150/1000 situps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback