Video från hotellrummet

Nu har även jag gett mig in i den galna världen Youtube för att ni ska kunna se lite videoklipp från Kambodja.
Om allt fungerar ska det första försöket ligga på den här adressen.

http://www.youtube.com/watch?v=9bBNPiOwe44

control c - kopiera
control v - klipp in i adressrutan (när markören är där det vill säga)
(För er som är lika bevandrade med datorer som jag.)

Träffat the driver - Nak, idag och haft någon slags anställningsintervju. Han verkar cool och pratar rätt bra engelska. Hur han kör? - Ingen aning! =)












Jodå, han har fina referenser....

Kommentarer
Postat av: mamma

jorå, här är en som är bevandrad i datorernas underbara värld...kan både klippa och klistra och vips var jag i Er lägenhet i Phnom Pen med Noam vid matbordet...man får sån lust att pussa den lille rackar'n. Det får bli en "cyberpuss" från farmor istället.

2007-01-05 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback