Underbara Skype och läskiga ålar

Måste maknadsföra Skype lite här igen. Idag pratade jag med Marc i 50 minuter, fick se hans skånska tryne från Kalmar genom webbkamera, chattade med honom samtidigt som vi pratade, var inne på nätet, skickade över massa bilder direkt genom Skype istället för att lägga upp dem här vilket tar en evighet ibland. 
Köp ett headset och ladda ner skiten nu och ring mig sen.

Sök på abbelibabba som är mitt användarnamn.

Idag blev jag attackerad av en ål som ville äta upp min fot på "Skära - ko"-marknaden som den heter om man översätter. Jag stod helt fredligt och tittade på en tröja när ålen hoppade handlöst (vad annars) från ståndet brevid med min fot som mål. Jag skrek som ett litet barn och hela marknaden skrattade åt barangen. Annars har vi kollat på nya hus (ett dyrt och fint slott till, och 3 byggarbetsplatser) badat lite, fikat med Joe och varit hemma. Joe var för övrigt såååå nära att bli Mr Tiger-beer i Kambodja och jag var avundsjuk halva dan tills de ringde och hade valt nån annan. Nästa provfilmning är jag där - gymmet imorgon först.
Li haj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

What about Sokrin? Tell us. I heard that Dolf Lundgren has forgotten Swedish totaly, your are a bit on the direction, both in speach and body, let us see the muscels swinging/ Your father

2007-01-31 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback