Ny Noamvideo - Idol 2007

Här är vår superstar...

http://www.youtube.com/watch?v=gcu4qHMz174

Kommentarer
Postat av: Micke!

Vilken liten artist ni fostrat! han blir tydligen bara ssötare och sötare för var dag som går! Er verkar det inte gå nån större nöd på, värre är det här i (Vinter)stockholm där ett riktigt regnoväder nu svept in över våran taklägenhet i kransen! Riktigt jävla skitväder!!! Våran bebis som ligger och gror (eller vad den nu gör) i Emilies mage börjar bli riktigt stark nu och försöker typ kicka in revbenen på min stackars älskling! Jag tror den vill ut nu, den börjar nog tycka att det blir lite långtråkigt där inne! Sköt om er och fortsätt att lägga upp bilder, filmer och text. Det är jättekul att få ta del av era äventyr på andra sidan klotet och det känns inte som att ni är så himla långt bort när vi får hänga mer så mycket! Pussa Noam och krama Mimmi från mig/oss!

2007-01-08 @ 20:29:41
Postat av: clara

vilken söting, vad stor han har blivit.
saknar er när jag ser filmerna.
ni värkar ha det skitbra där, fint hotell. hoppas vi kan hälsa på snart. här i sverige är det varmare än det brukar vara, men nog inte alls lika varmt som ni har det. förlåt för att jag inte skicka någon grattning på din födelsedag men jag trodde du fyllde år den 14:de. puss syrran

2007-01-14 @ 12:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback