Noam mår okej

Ja, nu har jag hämtat lillen och vi har käkat lunch hos Pia. Johan (en kille som jobbar i Bangkok) är på besök och han är himla trevlig.
Noam hade inte gråtit hela dan idag på skolan utan sa faktiskt att han hade haft roligt också. Fröken Julie bekräftade att det går bättre och bättre för varje dag, vilket bara fick mig att tänka:
-Oj, hur fan var det i förra veckan då?

Jag känner mig rätt lugn ändå. Noam mår absolut inte dåligt på skolan utan leker oftast när jag kommer och hämtar. Det märks dock att han är van vid ett mer fritt upplägg än de har här. Allt är indelat i pass - samling, målning, snack, tandborstning osv och det är inte alltid Noam vill göra det som står på schemat - vilket gör honom frustrerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback