Kan jag få det huset?

Kan jag få det huset?Jag hade några bilder att lägga upp. Från Noams nya skola, Noam äter kaka, Abbe spelar rugby osv. men eftersom vårt hustittande nu har gått in i absurdfas 2 och vi hör oss själva säga att vi inte riktigt gillar färgen på golvet när vi tittar på hus som detta så är det nog dags att få en portion skäll hemifrån. Det här huset gillar vi faktiskt och ska förhandla om priset på - fortsättning följer. Huset ligger väldigt bra till, mitt i smeten som vi gillar - spa/massage tvärs över gatan, hotell med pool man kan hyra in sig på också rakt över, Fiket Comme a la maison (som hemma) runt hörnan, Khmer Surin, bra restaurang runt andra hörnet.



Kommentarer
Postat av: farmor/mamma

får man påminna herrskapet om en tidigare kommentar gällande hus..."lite mindre radhusliknande..." eller hur var det nu ni uttryckte det, hmm.
Men, men låter inte dumt att få besöka ett sådant palats med omgivning, så förhandla på ni bara...

2007-01-18 @ 11:56:18
Postat av: Syrran/Faster/Emilie

Hi hi, brorsan i palats, det händer mycket som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Pax för vänster flygel.

2007-01-18 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback