Fel på marginalerna i Långsjalen

Jag såg att ni hade snö i Sverige - Jag som tog ut en Tropisk V75-rad, typiskt.
Försöker att fokusera på det som stämde - lopp 2 skrällde det som jag varnade för. Skogans Joker krossade allt. Commander Crowe var en bra spik, obesegrade som han var.
Sen var det inte många rätt....även om raden var svårhittad - 10 mille på sjuorna.

Fulham och Montella var basen i gårdagens tips och "Det lilla flygplanet" gjorde första kassen och 3-0 var säkert. Tottenham släppte in ett tröstmål och där sprack 3-0 tipset.
Spelade ett sent 3-1 till United mot Pompey och om domarjäveln(sorry morfar) hade godkänt nåt av Henkes eller nicken som var inne i första hade tipset suttit...alltid detta OM!
 Långsjalen blev något längre trots allt: 1060 ballooobas nu.


Off the record hade jag tio rätt på tipset på 8 rader.
Idag är det italienska....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback