Elefantmannen

Elefantmannen

Kommentarer
Postat av: Faster

Oj, helt plötsligt ser man vilken miljö ni befinner er i. Konstigt!

2007-01-13 @ 12:31:36
Postat av: Sofia

Oj oj vad vi blir ressugna!!!!!!!!!!!
Vi vill komma NU!
Vi har nu kollat lite videos och Joel är förvånad att det finns asfalt i PP.
Dessutom sitter han hela tiden och säger "Ja där känner jag igen mig.."
HON LJUGER! -Gör jag inte alls..
jo,det gör du

2007-01-13 @ 19:09:44
Postat av: Sofia

Ja, jag fick ju inte avsluta nyss...
Hur som längtar vi järnet efter att få komma och hälsa på er.
Ser undrebart ut och så saknar vi ju er.
Härliga sång- och dansvideos på Noam.
Jag vill bara sjunga med Noam bada i lyxpoolen, shoppa pruta och relaxa med vin och dvd-filmer på er balkong.
Ha det gott, hörs snart
Sofia

2007-01-13 @ 19:15:02
Postat av: Micke

Hej på er!
Vilken underbar dansvideo! Ni behöver nog inte ligga sömnlösa och undra vad det ska bli av honom när han blir stor (större), det står ju artist/showman skrivet i pannan på honom! Sverige är skit! Regnar och blåser storm utanför fönstret i detta nu! SMHI har utfärdat ORKANVARNING i typ hela södra Sverige, ja det är sant! Så ni kan ju tänka er ungefär hur mycket hellre vi skulle vilja vara hos er i stället!
Vi har ju dock en rätt cool grej att se fram emot om en månad. Ungen är helt sjövild och jag tror den vill ut, helt galen är den, Emilie får inte en lugn stund men det tycker vi/jag är positivt, vi behöver ju in te fundera över om den är lam!
Sköt om er och krama och pussa din familj från oss, så hörs vi snart igen!

Micke! (Från skitsverige)

2007-01-14 @ 12:10:28
Postat av: Bill och Marie Hagberg

Tack för alla trevliga interiörer. Men glöm ej en gammal mans erfarenheter: Täck alltid huvudet och helst armar och ben, ty solen biter hårt, även om den inte syns. Jag jar bytt rygghud två gånger i

en omgång och det unnar jag ej min sonson.
Hur mår Mimmi och hur går det med hennes jobb?
Puss och kram.
Farmor och farfar

2007-01-19 @ 12:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback