Det nya landet

Da var vi har, det nya landet for ett tag framover.
Naom sov inte pa vagen till Bangkok och somnade precis till byet av plan. Bar en kilometer at ett hall till tavlan som sa- ga tillbaka till samma stalle du kom ifran, suck.
Sov nagra timmar framme pa hotellet och direkt till Goran och Yvonne pa nyarsmiddag sen. Lyx,lyx,lyx - sammanfattar kvallen ganska bra. Alla tog mycket bra hand om oss.
Idag sov vi till 14.00 och nar Noam vaknade fragade jag vad han ville gora idag. Trodde han skulle saga bada i poolen.
- Aka rymdraket! upp och sen bang, blev svaret.
Noam blev lite radd for raketerna igar och blandade nog ihop rymdraket och raket...
Imorgon ska vi leta boende och sen borjar Mimmi jobba direkt, hur Noam och jag ska ta oss fram kanns oklart - trafiken ar en djungel av motorcyklar, tuk-tuks, bilar och moppar. Nu har vi driver och stor 4-weeler och kor bara ratt ut i korsningarna = ratt taktik.
Dagens Noam:
Nar Mimmi vaknade krop Noam upp till henne och tog hennes ansikte i sina sma hander och fragade:
- Vad har du dromt?
Solen skiner och varmy som tusan, nu ska jag ta ett doppi poolen, Noam ar redan i. Puss

Kommentarer
Postat av: mamma/farmor

En rivstart i det nya landet, låter det som. Härligt att höra att Ni kommit fram ordentligt och vi tänker på Er alla tre nu när det 2007 börjat. Ett år då son och sonson ska vara långt borta och ett nytt litet barnbarn ska komma till världen. Många tankar så här på årets första dag. Pussa Noam från farmor....och varma kramar till er båda

2007-01-01 @ 11:58:08
Postat av: syster

Kan inte låta bli att fälla en liten tår när jag läser om er. Ser er framför mig och hör era röster. Njut av värmen, här är bara grått och regnigt. Skriv ofta. Vi lägger upp blogg snart så att ni kan följa oss.

Kram Syster och Micke

2007-01-01 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback