Buffétillägg

Till buffén på Intercontinental i söndags måste jag lägga det jag glömde: Sushibuffén och fruktbordet. Jag är mått fortfarande för övrigt.
Sa jag nåt om ostarna? Jag glömde nog dem också eftersom jag inte brukar gotta mig i mögel...men det fanns givetvis en ostbricka också.

Nu är klockan 17.17 på min dator - svennetid fortfarande - den tid jag föddes på dygnet.
När börjar bettingen på när er bebba födds Emmpa? Spelberoende, jag? =oD

Tittade på en kåk som var plockad ur desparate housewives idag - fick bara se utsidan men spegelglas på alla fönster så man kan spana på grannarna när man själv är näck bådar ju gott...

Nej, dags att lägga sig innan Noam börjar ropa på väääällliiinnnnn paaappppaaaa, vääääälliiiiiiinnnnn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken badkille han simmar ju som en fisk, värsta vattenvanan. Krama han jätte jättemycket från farfar, puss

2007-01-23 @ 19:13:48
Postat av: Syrran/Faster/Emilie

Micke tror att bebban kommer innan den 14 februari, jag tror efter. Närmare bestämt den 18 februari (så nära den 19 feb som man kan komma så att Alice och farmor blir lite nervösa), men lugn Emilie fixar biffen och trycker ut den runt 13.00.

2007-01-24 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback