Tv påverkar...

På dumburken här finns cirkus 50 kanaler med allehanda skit, några filmkanaler (varav den som visar bra filmer av någon anledning är svartvit(!) ) och tre sportkanaler. Asiatiska kanaler dominerar naturligtvis och oftast zappar jag bara förbi de softade serierna, ninjafilmerna, de hysteriska tävlingarna och talangjakterna. En kväll fastnade jag dock framför vietnamesisk militärunderhållning. 1000 soldater i gröna uniformer som klappar i takt till andra militärer som gör usla tricks på en scen påhejade av en programledare i glansig popkostym...vad säger man?

Eftersom jag missar schlagerfestivalen där hemma och jag alltid varit svag för gaypop fastnade jag en dag framför dessa käcka pojkar: http://www.youtube.com/watch?v=XFZ6HZcW-yc
(och testfilmade en snutt med kameran)

En dag senare tar vi oss iväg för att sy upp dojjor på Beautiful shoes och som i ett infall beställer jag ett par VITA kopior av mina spetsiga Tiger-puppor...

Satt nyss och tittade igen på det lilla klipp jag filmat av från tvn och till min stora förvåning, vad får jag se när klippet stannar: MINA SKOR!!!
Gaydiscograbbarna har på sig mina VITA spetsiga Tiger-pjuck allihop...
Oj, så lättpåverkad jag är...
Det enda jag är glad för är att jag inte åkte till skräddaren för att sy upp skjortor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback