Söndagsfrossa

Idag för Rio komma ut från SÖS ut i den stora världen och jag hoppas den hälsar honom välkommen på bästa sätt. På den här sidan av jorden är det varmare än hemma kan ni ju hälsa iallafall och varmt och skönt är precis som det var i mammas mage (minns du?).

Vi har ägnat dagen åt att slöa, äta och bada i omgångar.
Joe och Anna lyckades efter morgondoppet att lura med oss till Intercontinentals söndagsbrunch. Jag var inte så svårflörtad.
Idag fyllde jag mig själv med: 2 bitar sushi, 3 bitar krabba, 2 jätteräkor, grekisk sallad, 2 bitar rökt lax, 3 bitar sushi till, krämig champinjonsoppa m. krutonger och baconkrisp, en pizzaslice med extra allt, en bit ugnsbakad rostbiff, klyftpotatis m, pepparsås, 2 spenat och ricottaravioli, gratinerad broccoli, gratinerad blomkål, lite rödvin, limejuice, vatten, apelsin och sockerstekt crepé med vaniljglass, nötter och chokladflingor.
Mimmi kastade sig iväg till RyskaMarknaden men jag insåg att hetta skulle ta kål på mig och åkte hem med Joe och barnen.
Ett dopp i poolen räddade huvudet när tjejerna kom tillbaka och vi piggnade till. Noam somnade vid sex och var helt färdig han också. Han har varit snorig och hostig dessutom så vi får se hur det blir med skola imorgon.
Nu verkar det som det kanske kommer lite folk hit trots allt. Nicolai har annonserat ankomst runt nästa fredag/lördag, Markus med familj är i Thailand och troligen på väg hit och Mimmis föräldrar kommer runt den 12:e tror jag. Ska bli kul att få visa runt folk i "vår" stad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Albin jag behöver väl inte skicka en bild på mig i profil du minns väl hur min kroppshydda ser ut.
Tänker bara på hur mycket gott du beskrev, och att det kanske är så att äpplet inte faller långt från äppelträdet.Kommer för övrigt direkt från Koh panggan där vi firat Alice inträde i tonårs ståndet,jättegott käk och så tänkte vi på Thailand,Vietnam,Kambodja och er naurligtvis.
Strax innan möte vi för 1:a gången Mr Rio
" återigen har man träffa världens vackraste barn"
Inte konstigt att just jag är morfar till det det barnet. Äpple o trädet igen. Kram älskar er farfar och morfar Marc

2007-02-26 @ 22:09:16
Postat av: Anonym

Direkt från Rio som fick oss alla att lysa upp, åkte vi till Koh pangjang för att äta jättegott o fira Alice inträde i tonåren.Tänkte jättemycket på er då och hur mysigt ni måste ha det. Rio " världens vackraste barn" återigen föll inte äpplet så lång från äppelträdet.Abbe du motionerar väl, med all den goda maten i närheten. Ska skicka en idolbild av mig i profil som kan påminnade dig om dina genetiska rötter. Kram från en stolt morfar och farfar. Ge Nois en puss från mig!

2007-02-26 @ 22:17:44
Postat av: Anonym

Rio är en jättefin kille

2007-02-26 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback