Pa Koh Samet

Ar pa minisemester i Thailand nu och har tva dar pa Koh Samet. Fantastiskt attfa bada i havet och sippadrinkar under stjarnorna medans vi anker pa er stackars satar hemma i Sverige. Det verkar som det blir en Guldris for syrran och Micke och jag borjarnastan tro pa att jag hinner hem innan hon klammer fram ungen, hall i till midsommar syrran. Mimmi fortfarande lite dalig och njuter inte lika mycket som jag av dagarna har, trist. Imorgon blir det Bangkok och det ska bli kul, har aldrig varit dar. Nej, nu ska jag ut i det bla och inte slarva bort dyrbar beachtid pa att sitta inne. Hoj Hoj

Kommentarer
Postat av: Syrran/Faster/Emilie

Njut, njut, njut!!! Krama Mimmi från oss. Hoppas hon kryar på sig snart. Inga barn än, men i morgon är det den 19/2 och enligt familjetradition så är det då vi föder i den här släkten.

Vår bebis blir en Guldgris. Hurra!!!!! Smeknamnet är nu givet.

2007-02-18 @ 10:01:03
Postat av: Katja

Stackars min lilla Mimmi. Varför tar det så lång tid att tillfriskan för dig? Jag var på konsert i går och lyssnade på estradpoeten Emil Jensen och hans fästmö Edda Magnasson. Hon hälsar, Karin hälsar också och berättar att Hanna pluggar till sjuksköterska i Malmö där hon bor med en kille från Mexiko och de ska ha barn i maj. h
Här har det varit vår i luften i dag, riktigt härligt med krispig luft och fågelsång. Har ni tagit med er videon till K? Jag spelar in barnprogram till Noam. Kramar till er!

2007-02-18 @ 20:09:13
Postat av: Micke

Vår? Bor vi verkligen i samma land? Här i Sthlm är det svinkallt, känns som vintern aldrig ska ta slut.
Inget barn ännu.

2007-02-18 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback