Nån som vill komma i maj?

Idag har vi Henrik på besök från Thailand. Mimmi och Henke jobbade tillsammans på LSU hemma i Estocolmo men han bor nu med sin familj i Chang Mai. Det känns konstigt när ett bekant ansikte dyker upp här och eftersom Henrik bott nästan två år i Phnom Penh är det inte ens vår stad han kommer till utan sin egen. Skum känsla. 
Jag fick äran att natta Noam och de två smet ut på en bärs på Elsewhere, ett ställe som jag och Noam för övrigt besökte för första gången idag. Idag gav jag mig fan på att lära känna alla ställen i den här stan och tänkte börja beta av ett om dan med Noam är tanken. Elsewhere hade en stor lummig innergård med en liten barnpool (perfekt) och lite blandat med ligg och sittbord. Noam och jag sippade på varsinn jos i liggavdelningen när jag lutade mig tillbaka och tittade upp. Fem meter upp ovanför huvudet hänger hoten: Feta jackfruits a 4 kg styck= en säker död. Efter Bosses skräckkokosnötshistorier från Thailand flyttade jag snabbt och bestämt mig själv och Ögonstenen till säkrare mark för att kunna njuta till fullo av hangouten.
En trappa upp bjöd Elsewhere på en butik med schyssta linne kläder bland annat och om Noam är frisk imorgon blir det nog lite shopping där. Det är varmt nu som sagt och tunnakläderförrådet måste utökas.

Idag hörde jag Rio le över Skypen. Vad gör man inte för att försöka känna sig närvarande, suck!

Om det är  nån som siktat på att komma i maj är detta ett tips på biljett till Bangkok: http://www.travelstart.se/search.jsp?numberOfRooms=1&isReturn=true&paxAdults=1&homeLeave=20070516&homeCity=STO&view=air&paxKids=0&destCity=BKK&paxTeens=0&paxInfants=0&destLeave=20070605

Kommentarer
Postat av: Suzan

Hej på er!!
Bara att gratulera till tillökningen i familjen!
Han ser ju bara hur söt ut som helst:)
Förstår att ni längtar -
Men själv åkte jag ju till Australien ett år när syrrans tjejer var 2 och den andra var 6 månader and I tell u det går fort och man klarar det!!
Känns dock svårt värre...
Men tänk så härligt när man kommer hem:)

Ha det bäst i värmen, här snöar d o slaskar om vartannat:(
Ha det superbra!
Tänker på er!!
ps var vid spindelnätet o åkte pulka idag:) Härligt värre!!
Kramar Suz

2007-02-27 @ 23:28:00
Postat av: Suzan

Hej på er!!
Bara att gratulera till tillökningen i familjen!
Han ser ju bara hur söt ut som helst:)
Förstår att ni längtar -
Men själv åkte jag ju till Australien ett år när syrrans tjejer var 2 och den andra var 6 månader and I tell u det går fort och man klarar det!!
Känns dock svårt värre...
Men tänk så härligt när man kommer hem:)

Ha det bäst i värmen, här snöar d o slaskar om vartannat:(
Ha det superbra!
Tänker på er!!
ps var vid spindelnätet o åkte pulka idag:) Härligt värre!!
Kramar Suz

2007-02-27 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback