Jag har inte landat än...och V75

Han har kommit och jag har inte landat ännu: Albin Erik Rio Mårtensson. Jag tänker inte skriva mer nu utan väntar på att få tillåtelse att publicera bilden på underverket av syrran och Micke och skriver om den turbulenta gårdagen senare. Ni får lite V75 tips så länge medans jag svävar i det blå...

1) Affe Fager. Favoriten sitter i spets och ingen vill offra sin häst för att trycka upp tempot innan det är för sen.Enda hotet är väl som Micke Nybrink skriver om Heavy Flamingo sitter i rygg på ledarn och kommer ut på upploppet...
2) Martellina. Spik igen. Stoloppen brukar vara trixiga men jag tror den här hästen bara är bäst och vinner detta även från dödens...Kör Örjan kör!
3) Sedan Acclaim blev struken tror jag på två hästar och den fattige spikar den häst den tror mest på. Pases J  Pej kommer nog att få överta ledningen och hästen både gillar lång distans och har form. Skogans Joker säger vissa har sett ut som a million bucks på sistone och blir det tempo på loppet tror jag att dennes spurt biter bäst till slut. Båda eller en av hästarna, välj själv.
4) Öppet och ta med så många hästar du har råd med och hoppas det skräller.
5) Var inne på att spika King Haro först men tog sedan med Super Mack Håleryd och Bowling Inferno också.
6) Borde stå mellan 1, 2, 3,4 men jag vill ha med 10 Saviola också som jag gillar.
7) Många spikar 4 SuperOdds och det behöver inte vara fel. Jag vill dock ha med 2 och 9 på kupongen också.
Lycka till allihopa och återkom snart för mer Rio-news!

Kommentarer
Postat av: farmor/mormor

Rio och hans föräldrar mår bra. Blir kvar på SÖS under lördagen och kommer hem till kransen imorgon söndag om allt fortlöper som det ska. Besöksförbud på sjukan så vi här hemma får hålla i oss ett dygn till åtminstone- Pussa kusin Noam från hans alldeles egen farmor..
Visst var det en guldgris...

2007-02-24 @ 11:03:27
Postat av: Katja

Gatulationer till den nyblivne farbrodern och kusinen. Hur stor osv var han ( blir det en Rio?)? Kan du ge mig deras adress så jag kan skicka ett kort till Emilie och Micke.
Kram till Noam - snart ses vi!

2007-02-24 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback