Bilköp och tåfrost

Maia och NoamInnan febern slog till hade Maia och Noam det såhär mysigt i jättesängarna på restaurang Gasolina. Idag har vi varit inne hela dagen och sovit, tryckt i Noam och Mimmi Alvedon och sovit ännu mer. Noam verkar ganska pigg och säger hela tiden att han är frisk nu och inte har feber fast han känns som en kamin. Om det inte blir bättre imorgon får vi väl gå till doktorn. Han äter, dricker och sover bra för alla oroliga som undrar. Mimmi sover och tittar på film på datorn om vartannat. Hon har också ätit duktigt.

Imorgon ska det göras bilaffärer så alla som har några synpunkter mot vårt Miljömonster till traktor (Hyundai Galloper Exceed - 97) vi ska köpa yttra er nu och håll käften sen...Annars kör vi över er! ;o) 
Gör oss till 4:a på köra först-skalan i trafiken här efter lastbilarna, Hummersarna och Lexusarna...
Det finns plats för många i den så nu väntar vi på nya besöksbokningar, kom igen nu. Så kul är det inte att frysa om tårna!

Appropå tår kom jag på att det var första gången sen nyår jag hade strumpor på mig när jag spelade fotboll härom dagen...





Kommentarer
Postat av: Sessan

Oj, så sjukt det var hos er. Hoppas Noam och Mimmi friskar på sig snabbt!

Vad det gäller bilen så ska jag be att få yttra mig! Jag säger bara senaste klimatrapporten så behöver jag inte säga mer..

Här sjunger talgoxarna vårsånger för fullt och vi halkar omkring på isen på gatorna och väntar på lillesyrrans plopp.

Kram på er!

2007-02-04 @ 16:52:46
Postat av: Suzan

Lycka till med nya bilen- blir säkert himla bra!!! MEN aktar er för läkarna, bli friska hemma ist, för många baciller på sjukhusen:) Kramar Suzan

2007-02-04 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback