Bangkok

Jag skrev aldrig att bilen ar trasig. 2 meter hann vi nar vi skulle till flygplatsen sen gick gasvajern av...skitbil. Nak sa att bromsen ocksa var paj, suck. Tacka vet jag tunnelbana, da kan man alltid klaga pa SL nar det inte funkar....ja, jag vet att  skiten ar fransk nu men det ar alltid SL for mig.

Noam har blivit komplett galen och gor allt tvartemot vad hans mor och far sager. Han gar inte att ha med nanstans och vi haller pa att bli galna pa skrik,rymningar och sparkande. Idag sprang han rakt ut i gatan i Bangkok fran restaurangen och jag satte hjartat i halsgropen och pulsen ar fortfarande i 120. Han har inga granser alls...

Bor pa lyxhotell nu och skont att slippa sanden overallt aven om beachen var harlig.
Jag vantar pa Guldgrisen och borjar undra om jag inte hinner hem till Svedala trots allt...midsommar, hall i syrran.Knip!

Grattis till Alice och farmor Marie idag, jag tanker pa er och forsokte ringa pa skype. Jag horde dig Alice....men du horde inte mig.

Noam ska sova sa det ar bast jag tar mig till hotellet igen. Vi har rum 1721 om det hander nat syrran! Du har numret. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Syrran/Faster/Emilie

Inga klagomål på sand om jag får be. Ingen guldgris än. Ta hand om er lilla gris ordentligt. Trodde han hade respekt för bilar men han har väl vant sig efter en tid i Kambodja trafiken. Ringer om det händer något. Älskar er!

2007-02-19 @ 16:33:15
Postat av: Suzan

Sicken otur ni har m bilköpet- verkar inte som om det e meningen att ni ens ska ha en- ha, ha!!!!!!!!
Hoppas ni hade en härlig helg på playan.....
Tänker på er!! Kramar Suzan

2007-02-19 @ 20:12:38
Postat av: Suzan

Sicken otur ni har m bilköpet- verkar inte som om det e meningen att ni ens ska ha en- ha, ha!!!!!!!!
Hoppas ni hade en härlig helg på playan.....
Tänker på er!! Kramar Suzan

2007-02-19 @ 20:14:21
Postat av: fröken malin

...varje dag på samlingen: "Då ska vi se vilka som inte är här idag, är det någon som vet?"
"ja vet, ja vet -Noam" det är alltid något barn som säger det.

Alla barn är mkt imponerade över att Noam går i skola och det där med poolen har vi alla svårt att smälta.

Noam jag har sett att det finns fina vespor hos dig, vilken tur (på filmen där du fixat frissan Abbe...snyyyyyyyyyggggggggggt!!). Om bara snön kunde försvinna så jag kan ta fram min!
Ta hand om er
Stor kram malin

2007-02-20 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback