Världen är liten...

I tisdags och igår var Sophia och hälsade på här. Hon hade varit i Vietnam på tjänsteresa och tog några dagar semester i Phnompan. Drog runt lite med henne och hennes kollegor på Ryska och lite butiker innan jag droppade dem på ett spa.
På tisdagskvällen blev det middag hemma hos oss och det visade sig att Unni som var med Sophia tydligen bodde i porten brevid oss hemma i Stockholm...världen är liten.
Försökte uppdatera oss på hur Skånegläntan såg ut och fick till svar:
- Är det där det bara är en stor lerhög?
Då längtar man inte hem...

Trevligt att ha Sophia här iallafall. Idag väntar jag in Johan och Lisa, om de kunnat slita sig från stranden i Thailand. 
Mimmi drog tidigt imorse på fältresa.
Noam och jag var på manikyr/pedikyr igår igen. Noams naglar går nu i varannan rosa och gult, mycket stiligt. Mina bara luktar salong...
...jag håller på att lägga mig till med Östermalmskärringsvanor...
...skicka hit en varm folköl någon!

Kommentarer
Postat av: carina

lerhög hallå,den nya parken börjar ta form och den blir jättebra!Något att längta till även om vädret är urtrist för tillfället. Julölen är testad och godingarna står i gaderoben och väntar!Abbe vilka vanor ni får låter härligt och Noams naglar ser otroligt fina ut!Ha de bra och stor kram!

2007-12-06 @ 21:45:24
Postat av: Tommy

Abbe har I-landsproblem i ett U-land.

2007-12-07 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback